wszystkie pracownie +
Dokumentacja+
Filtruj
Pracownia:
Kategoria:
Data:

Pracownia VR/AR (7/10) – wykład z dźwięku przestrzennego

Pracownia VR/AR (6/10) – indywidualne konsultacje dla zespołów projektowych

Pracownia VR/AR (5/10) – wprowadzenie do pitchingu, czyli jak właściwie mówić o swoim projekcie

Pracownia VR/AR (4/10) – dookreślenie modelu odbiorcy i wprowadzenie do budowy kosztorysu

Pracownia VR/AR (3/10) – narzędzia prototypowania doświadczeń VR: struktura przebiegu

Pracownia VR/AR (2/10) – wprowadzenie do techniki rzeczywistości wirtualnej oraz indywidualne konsultacje z zespołami projektowymi

Pracownia VR/AR (01/10) – pierwsze spotkanie organizacyjne z tegorocznymi zespołami projektowymi

Animoko – Szkolenie

ZA KULISAMI: UMARŁE MIASTO – produkcja

Mieke Bal w Pracowni Eseju Filmowego

Z mojego punktu widzenia – opowieść o subiektywnym spojrzeniu

MEMESIS – eksperyment z pogranicza gry i filmu

ZA KULISAMI: SELF – produkcja

ZA KULISAMI: SELF – preprodukcja

SELF – podróż w głąb ludzkiej psychiki

ZA KULISAMI: UMARŁE MIASTO – preprodukcja

UMARŁE MIASTO – interaktywny VR i doświadczenie operowe

Somebody About You – doświadczenie ciała jako medium

BLAST OF INVISIBLE RELATIONS – wirtualna wersja kompozycji „Drumming” Steve’a Reicha

Spotkanie scenariuszowe

ZA KULISAMI: Nightsss/Noccc – próby motion capture

ZA KULISAMI: Nightsss/Noccc – produkcja/postprodukcja

ZA KULISAMI: Nightsss/Noccc – preprodukcja

ZA KULISAMI: Deep Dive – postprodukcja

ZA KULISAMI: Deep Dive – produkcja

ZA KULISAMI: Deep Dive – preprodukcja

Katja Schupp. Powrót do przyszłości – interaktywne i wciągające formaty jako szansa storytellingu opartego na faktach

Piotr Francuz. O światach wirtualnych z perspektywy ewolucyjnej, neuropoznawczej, metodologicznej i aksjologicznej

Grzegorz Mazurek. Modele biznesowe w mediach w czasach cyfrowej transformacji

Patrick von Sychowski. Kino to doświadczenie

Marta Materska – Samek. Model biznesowy Cinematic VR: rewolucja czy ewolucja?

Kuba Mikurda. Esej w przestrzeni

Geogre Legrady. Od zaprogramowania do automatyzacji: obliczeniowe narracje wizualne

Sara Kolster. Klikać czy nie klikać?

Roderick Coover. Kino immersji, interakcji i baz danych

Ludger Pfanz. Narracje czasoprzestrzenne

Domna Banakou. Być kimś innym: przyszłość storytellingu

Gaëlle Mourre. Czy ludzie nadal mają monopol na kreatywność?

Sylvia Rothe. Oś czasu vs oś przestrzeni

Pola Borkiewicz. Nowy paradygmat narracji XR