wszystkie pracownie +
Filtruj
Pracownia:
Kategoria:
Data:

Pracownia VR/AR (10/10) – ostatnie spotkanie preprodukcyjne

Pracownia VR/AR (9/10) – konsultacje projektów konkursowych

Pracownia Eseju Filmowego Laboratorium Narracji Wizualnych vnLab Szkoły Filmowej w Łodzi ogłasza konkurs na uczestnictwo w programie artystyczno–badawczym w latach 2021-2022

Pracownia VR/AR (8/10) – spotkanie zespołów projektowych w Szkole Filmowej

Pracownia VR/AR (7/10) – wykład z dźwięku przestrzennego

Pracownia VR/AR (6/10) – indywidualne konsultacje dla zespołów projektowych

Weź udział w badaniu interaktywnych narracji!

Deep Dive na Stereo & Immersive Media!

Pracownia VR/AR (5/10) – wprowadzenie do pitchingu, czyli jak właściwie mówić o swoim projekcie

Rozdział 1: Why social pictures? – trzeci gest Agnieszki Antkowiak

Rozdział 1: Why social pictures? – drugi gest Agnieszki Antkowiak

Pracownia VR/AR (4/10) – dookreślenie modelu odbiorcy i wprowadzenie do budowy kosztorysu

Pracownia VR/AR (3/10) – narzędzia prototypowania doświadczeń VR: struktura przebiegu

Rozdział 1: Why social pictures? – Karol Radziszewski

Wyniki konkursu Pracowni Narracji Interaktywnych vnLab na  rok 2021! 

Seminarium z Eyalem Sivanem

Deep Dive i Nightsss na VIVEPORT!

Pracownia VR/AR (2/10) – wprowadzenie do techniki rzeczywistości wirtualnej oraz indywidualne konsultacje z zespołami projektowymi

Nowa scenografia, nowy świat

Pracownia VR/AR (01/10) – pierwsze spotkanie organizacyjne z tegorocznymi zespołami projektowymi

Rozdział 1: Why social pictures? – Rob Wasiewicz

Wyniki konkursu Pracowni VR/AR na rok 2021

Open Frame Award 2021 – festiwal goEast przedstawia 7 projektów konkursowych

Rozdział 1: Why social pictures? – Agnieszka Antkowiak

Do 18.04 przedłużamy nabór projektów do Pracowni Narracji Interaktywnych i UX

Przedłużenie terminu publikacji wyników Konkursu Pracowni VR/AR

Rozdział 1: Why social pictures? – Marta Ziółek

Rozdział 1: Why social pictures?

Why pictures? – projekt artystyczno-badawczy

Ruszyły badania nad percepcją sztuki

Zakończył się nabór na seminarium Pracowni Eseju Filmowego

Nabór projektów do Pracowni Narracji Interaktywnych i UX w Laboratorium Narracji Wizualnych

Nightsss/Noccc z nagrodą za najlepsze zaprojektowanie dźwięku!

Deep Dive i Nightsss na festiwalu goEast!

Makeshift

AMZN

Pracownia VR/AR Laboratorium Narracji Wizualnych vnLab Szkoły Filmowej w Łodzi ogłasza konkurs na uczestnictwo w programie artystyczno–badawczym w roku 2021

Nabór uczestników do Pracowni Eseju Filmowego w Laboratorium Narracji Wizualnych Szkoły Filmowej w Łodzi

Celem zadania jest wypracowanie standardów pracy z techniką zdjęć stereoskopowych w realizacjach stop-motion oraz dostosowanie ich do potrzeb narracji dramaturgicznej w utworach filmowych, oraz poszerzenie możliwości ekspresji wizualnej w dziełach S3D

Pracownia S3D

Animoko – Szkolenie

Celem zespołu badawczego jest odpowiedź na pytania nurtujące twórców filmów dla najmłodszych dzieci na temat formy, problematyki i oddziaływania filmu na dzieci w wieku 4-6 lat.

Badania widowni dziecęcej

Jak widz ogląda obraz? Jak bardzo zależy to od rodzaju eksponatu, a jak od samego widza? Co wpływa na to, jak oglądamy dzieła sztuki?

Społeczne uwarunkowania percepcji sztuki współczesnej.

Zastosowania nowych mediów w działaniach podmiotów sektora kreatywnego oraz w procesach decyzyjnych odbiorców kultury.

Pracownia Eseju Filmowego

Nightsss/Noccc w bazie XRMust!

ZA KULISAMI: UMARŁE MIASTO – produkcja

Poznaj twórców Nightsss!

Premiera Nightsss/Noccc na Sundance Film Festival 2021!

Nightsss – wirtualny poemat erotyczny

Mieke Bal w Pracowni Eseju Filmowego

Dionizos 360 – eksperymentalny spektakl na podstawie trzech tragedii Eurypidesa

Premiera Deep Dive/W głąb nurtu na Courant3D!

Sektor – immersyjny protest ekologiczny

Z mojego punktu widzenia – opowieść o subiektywnym spojrzeniu

MEMESIS – eksperyment z pogranicza gry i filmu

ZA KULISAMI: SELF – produkcja

ZA KULISAMI: SELF – preprodukcja

SELF – podróż w głąb ludzkiej psychiki

ZA KULISAMI: UMARŁE MIASTO – preprodukcja

UMARŁE MIASTO – interaktywny VR i doświadczenie operowe

Somebody About You – doświadczenie ciała jako medium

BLAST OF INVISIBLE RELATIONS – wirtualna wersja kompozycji „Drumming” Steve’a Reicha

Deep Dive – wędrówka we dwie wokół traumy, z którą trzeba się zmierzyć

Spotkanie scenariuszowe

ZA KULISAMI: Nightsss/Noccc – próby motion capture

ZA KULISAMI: Nightsss/Noccc – produkcja/postprodukcja

ZA KULISAMI: Nightsss/Noccc – preprodukcja

ZA KULISAMI: Deep Dive – postprodukcja

ZA KULISAMI: Deep Dive – produkcja

ZA KULISAMI: Deep Dive – preprodukcja

Rada Artystyczna przy Laboratorium Narracji Wizualnych pełni rolę doradczą, nie tylko w procesie powstawania nowych utworów w samym Laboratorium, ale przede wszystkim w procesie wyboru nowych uczestników naszego programu artystyczno-badawczego.

Rada Artystyczna

Wyniki konkursów vnLab na rok 2020!

W dniach 16-18 grudnia 2019 roku pracownia Doświadczeń na Żywo w ramach projektu System do immersyjnej rejestracji wydarzeń „Live VR” w Laboratorium Narracji Wizualnych VnLab planuje rejestrację 3 wykonań muzycznych w technologii VR

Warsztaty Pracowni Doświadczeń na Żywo!

Do udziału zapraszamy twórców zainteresowanych tworzeniem ambitnych narracyjnych form S3D.

Konkurs na funkcję scenarzysty/scenarzystki S3D

Do udziału zapraszamy twórców zainteresowanych tworzeniem ambitnych narracyjnych form S3D. Celem konkursu na funkcję reżysera jest wyłonienie osoby odpowiedzialnej za nadzór oraz kreatywny wkład w proces badawczy zaplanowany przez pracownię S3D przy Laboratorium.

Konkurs S3D Reżyseria

Do udziału zapraszamy twórców zainteresowanych tworzeniem ambitnych narracyjnych form S3D.

Konkurs 3DS Stereografia

Nowe narracje wizualne

Katja Schupp. Powrót do przyszłości – interaktywne i wciągające formaty jako szansa storytellingu opartego na faktach

Piotr Francuz. O światach wirtualnych z perspektywy ewolucyjnej, neuropoznawczej, metodologicznej i aksjologicznej

Grzegorz Mazurek. Modele biznesowe w mediach w czasach cyfrowej transformacji

Patrick von Sychowski. Kino to doświadczenie

Marta Materska – Samek. Model biznesowy Cinematic VR: rewolucja czy ewolucja?

Moduł 3. Widownia i modele biznesowe 

Kuba Mikurda. Esej w przestrzeni

Geogre Legrady. Od zaprogramowania do automatyzacji: obliczeniowe narracje wizualne

Sara Kolster. Klikać czy nie klikać?

Roderick Coover. Kino immersji, interakcji i baz danych

Ludger Pfanz. Narracje czasoprzestrzenne

Domna Banakou. Być kimś innym: przyszłość storytellingu

Gaëlle Mourre. Czy ludzie nadal mają monopol na kreatywność?

Sylvia Rothe. Oś czasu vs oś przestrzeni

Moduł 2. Esej wizualny i narracje interaktywne

Moduł 1. Przyszłość filmu?

Pola Borkiewicz. Nowy paradygmat narracji XR

Pytania i odpowiedzi

W Pracowni Doświadczeń na Żywo realizujemy projekty badawcze: System do immersyjnej rejestracji wydarzeń „live VR” oraz Nowe formy sztuk performatywnych. Ich celem jest badanie nowych technologii jako środka przekazu – stworzenie immersyjnego przeżycia scenicznego.

Pracownia Doświadczeń na Żywo

W ramach Pracowni Percepcji i Badań Odbiorców zrealizowane zostaną badania uczestników i twórców kultury oraz innych podmiotów sektora kreatywnego.

Pracownia Percepcji i Badań Odbiorców

Pracownia Rzeczywistości Wirtualnej i Rozszerzonej prowadzić będzie interdyscyplinarne projekty artystyczno-badawcze, których rezultatem będą realizacje immersyjnych doświadczeń.

Pracownia VR/AR

Pracownia VR/AR vnLab ogłasza konkurs na uczestnictwo w programie artystyczno-badawczym pracowni.

Pracownia VR/AR – konkurs

Pracownia Narracji Interaktywnych – konkurs

Pracownia Narracji Interaktywnych

Polityka prywatności